Komunikační systém s ommnichannel kontaktním centrum BC4™ zahrnuje souhrn funkcí komunikačního systému a aplikací sloužící k odbavení vysokého počtu telefonních hovorů, video hovorů, e-mailů, sms zpráv, AI voicebot a chatbot, instant messaging, web chat a sociální sítě. Je prostředkem k zajištění spokojenosti zákazníků, k omezení nákladů a nebo k vytvoření zisku. Centra obsluhy volání již nejsou doménou pouze velkých nebo specializovaných firem a institucí, ale stávají se běžným standardem i všude tam, kde jde o maximálně spokojeného zákazníka.
BC4™ Contact Center obsahuje aplikace a nástroje pro efektivní provoz kontaktního centra pro všechny skupiny zákazníků, od nejmenších firem po velké nadnárodní společnosti.
BC4™ díky své modulárnosti přináší navíc také možnost úprav podle specifických potřeb nebo vývoj vlastního řešení na míru.
Řešení AI kontaktního centra a chytré telefonie
AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center
AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center je řešení distribuce hlasu, videa a práci s textem. Kontaktní centrum BC4™ je složeno z Plug-in stavebních prvků - modulů a AI. Jednotlivé moduly je možné snadno upravit a nastavit dle potřeb a nároků každého zákazníka, tak aby výsledná podoba kontaktního centra plně odpovídala přesným požadavkům a neztěžovala práci agentům nepotřebnými funkcemi nebo prvky. Systém může být instalován ve virtuální infrastruktuře, do veřejného nebo privátního Cloudu.
Komunikační platforma BC4™ je kompletní multimediální komunikační sytém pro jednotnou komunikaci a integrovanýcm omnichannel kontaktním centrem pro přenos hlasu, videa a práci s textem. Je založen na bázi otevřeného software, pracuje nad 64 bitovým operačním systémem LINUX™ a se standardními servery. Systém může být instalován ve virtuální infrastruktuře, do veřejného nebo privátního Cloudu.
BC4™ AI Voicebot a Chatbot je napojený přímo na generativní AI ChatGPT. Tento jazykový model využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému a dokáže tak odpovídat na otázky volajících. Voicebota je možné trénovat na vlastní množině dat, například na rozsáhlé znalostní bázi firmy. Voicebot je vhodný pro sdělování obecných informací na základě předem nedefinovaných strukturovaných otázek.
Mobilní klient BC4™ funguje na mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Agent Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání aplikací na mobilních dotykových zařízeních. Dostupné jsou všechny funkce, jako přepojení hovoru, historie volání s okamžitým vytočením hovoru, sdílené adresáře s možností přímého i asistovaného přepojení, jednoduché přihlášení do aplikace bez nutnosti VPN..
Zvyšte produktivitu svých agentů pomocí jediného řídicího panelu, který centralizuje všechny interakce se zákazníky a nástroje potřebné k efektivnějšímu řešení jejich dotazů a požadavků. Agent panel shromažďuje informace z mnoha různých zdrojů, včetně integrací na návázné systéme CRM A ERP pro rychlé poskytování personalizové podpory. Agent panel je navíc velmi snadno přizpůsobitelný aby zbrazoval jen ovládácí prvky a informace pořebné k danné činnosti.
Agent panel ke All-In-One řešení integrující do jedné obrazovky WebRTC hovory, ovládání pevného telefonu, email, chat, SMS, WhatApp, OutBound kampaně, nahrávky hovorů, statistiky, zmeškané hovory, callback, práce s daty z aplikací třetích stran (CRM, ERP, Ticketovací systémy) a real-time dashboard. Nabízí také plnou integraci s BC4™ Mobile Agent.
Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení právě pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížeč a přihlasít se ke svému účtu v BC4™ SoftSwitch. Okamžitě máte k dispozci přístup ke všem funkcím vašeho komunikačného systému a můžete začít pracovat a komunikovat.
Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači nebo pomocí funkce CTI ovládat váš pevný IP telefon Htek.
Řídicí panel správce kontaktního centra BC4™ Supervizor panel - od sledování klíčových metrik, hovorů až po poskytování zpětné vazby v reálném čase a koučování agentů po sledovat komunikačních kanálů v rámci omnichannel kontaktního centra. BC4™ Supervizor panel poskytuje jedinečné rozhraní poskytující 360stupňový pohled na kontaktní centrum a pomáhá tak manažerům přizpůsobit podporu pro celý jejich tým.
Zákazníci chtějí často komunikovat prostřednictvím více kanálů. Usnadněte jim komunikaci a práci svých agentů pomocí jediného uživatelkého rozhraní BC4 Agent Panel, které vám umožní zobrazit všechny interakce prováděné přes WhatsApp, integruje tuto aplikaci se zbývajícími kanály.
WhatsApp podporuje posílání příloh a obrázků v obou směrech, zákazníci mohou zasílat fotografie ze svého mobilního telefonu a odeslat vám je prostřednictvím aplikace WhatsApp, například v průběhu hovoru s agentem kontaktního centra do jednotného prostředí BC4 Agent Panel.
Komunikační platforma BC4™ SoftSwitch Server je kompletní multimediální komunikační systém pro jednotnou komunikaci a integrovanýcm omnichannel kontaktním centrem pro přenos hlasu, videa a práci s textem. Je založen na bázi otevřeného software, pracuje nad 64 bitovým operačním systémem LINUX™, dodávaný včetně výkonného hardwarového serveru 1U pro instalaci do 19" racku.