Komunikační systém s ommnichannel kontaktním centrem BC4™ zahrnuje souhrn funkcí komunikačního systému a aplikací sloužící k odbavení vysokého počtu telefonních hovorů, video hovorů, e-mailů a sms zpráv, dále integruje AI voicebot a chatbot, instant messaging, web chat a sociální sítě. Je prostředkem k zajištění spokojenosti zákazníků, k omezení nákladů a nebo k vytvoření zisku. Centra obsluhy volání již nejsou doménou pouze velkých nebo specializovaných firem a institucí, ale stávají se běžným standardem i všude tam, kde jde o maximálně spokojeného zákazníka.
BC4™ Contact Center obsahuje aplikace a nástroje pro efektivní provoz kontaktního centra pro všechny skupiny zákazníků, od nejmenších firem po velké nadnárodní společnosti.
BC4™ díky své modulárnosti přináší navíc také možnost úprav podle specifických potřeb nebo vývoj vlastního řešení na míru.
Řešení AI kontaktního centra a chytré telefonie
AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center
AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center je řešení pro distribuci hlasu, videa a práci s textem. Skládá se z modulárních Plug-in stavebních prvků a AI, které je možné snadno upravit a přizpůsobit podle potřeb a požadavků každého zákazníka. Výsledná podoba kontaktního centra tak přesně odpovídá specifickým požadavkům, aniž by zbytečně zatěžovala práci agentů nadbytečnými funkcemi či prvky. Systém lze instalovat ve virtuální infrastruktuře, v veřejném nebo privátním cloudu.
Komunikační platforma BC4™ je komplexní multimediální systém určený pro jednotnou komunikaci s integrovaným AI omnichannel kontaktním centrem, které umožňuje přenos hlasu, videa a práci s textem. Postavena je na otevřeném softwaru, běží na 64bitovém operačním systému Linux™ a je kompatibilní se standardními servery.
Systém lze nainstalovat ve virtuální infrastruktuře a je vhodný pro nasazení v veřejném či privátním cloudu, což zajišťuje vysokou flexibilitu a škálovatelnost.
BC4™ AI Voicebot a Chatbot je přímo napojený na generativní AI model ChatGPT. Tento jazykový model využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému, což mu umožňuje odpovídat na otázky volajících.
Voicebota lze trénovat na vlastní množině dat, například na rozsáhlé znalostní bázi vaší firmy. Je vhodný pro sdělování obecných informací na základě předem nadefinovaných strukturovaných otázek, čímž zvyšuje efektivitu a kvalitu zákaznické podpory.
Mobilní klient BC4™ funguje na mobilních telefonech s operačními systémy Android a iOS. Design aplikace nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Agent Panel s WebRTC a zároveň respektuje standardy používání mobilních dotykových zařízení.
K dispozici jsou všechny klíčové funkce, včetně přepojení hovoru, historie volání s okamžitým vytočením, sdílených adresářů s možností přímého nebo asistovaného přepojení a jednoduchého přihlášení do aplikace bez nutnosti VPN.
Zvyšte produktivitu svých agentů pomocí jediného řídicího panelu, který centralizuje všechny interakce se zákazníky a nástroje potřebné k efektivnějšímu řešení jejich dotazů a požadavků. Agent panel shromažďuje informace z mnoha různých zdrojů, včetně integrací na návázné systémy CRM A ERP pro rychlé poskytování personalizové podpory. Agent panel je navíc velmi snadno přizpůsobitelný tak, aby zbrazoval jen ovládácí prvky a informace pořebné k danné činnosti.
Agent panel je All-In-One řešení integrující do jedné obrazovky WebRTC hovory, ovládání pevného telefonu, email, chat, SMS, WhatApp, OutBound kampaně, nahrávky hovorů, statistiky, zmeškané hovory, callback, práce s daty z aplikací třetích stran (CRM, ERP, Ticketovací systémy) a real-time dashboard. Nabízí také plnou integraci s BC4™ Mobile Agent.
Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení právě pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížeč a přihlasit se ke svému účtu v BC4™ SoftSwitch. Okamžitě máte k dispozci přístup ke všem funkcím vašeho komunikačního systému a můžete začít pracovat a komunikovat.
Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači nebo pomocí funkce CTI ovládat váš pevný IP telefon Htek.
BC4™ Supervizor panel je řídicí panel pro správu kontaktního centra, který umožňuje sledování klíčových metrik, hovorů a poskytování zpětné vazby v reálném čase. Součástí je také koučování agentů na základě sledování komunikace napříč všemi kanály v rámci omnichannel kontaktního centra.
Supervizor panel nabízí intuitivní rozhraní s 360stupňovým pohledem na celé kontaktní centrum, což manažerům usnadňuje přizpůsobit podporu a optimalizovat výkon celého týmu.
BC4™ WhatsApp Business API umožňuje jednoduše komunikovat se zákazníky prostřednictvím oblíbeného komunikačního kanálu WhatsApp. Díky integraci tohoto kanálu do systému BC4 Agent Panel získáte jedno uživatelské rozhraní, ve kterém lze zobrazit všechny interakce přes WhatsApp a další komunikační kanály.
WhatsApp podporuje posílání příloh a obrázků v obou směrech. Zákazníci tak mohou během hovoru s agentem zasílat fotografie ze svého mobilního telefonu přímo do jednotného prostředí BC4 Agent Panel, čímž usnadňují sdílení informací a zrychlují řešení požadavků.
Preferujete hardwarové řešení on-premise? BC4™ SoftSwitch Server představuje kompletní multimediální systém pro jednotnou komunikaci s integrovaným omnichannel kontaktním centrem, které umožňuje přenos hlasu, videa a práci s textem.
Tento systém je postaven na otevřeném softwaru, běží na 64bitovém operačním systému Linux™ a je dodáván včetně výkonného hardwarového serveru typu 1U, určeného pro instalaci do 19" racku.