Kompletní multimediální komunikační řešení BC4™ s integrovaným AI omnichannel kontaktním centrem je připravené na míru, a to bez ohledu na velikost nebo zaměření vaší organizace.
MALÁ NEBO STŘEDNÍ FIRMA
All-in-one software BC4™ pro firemní komunikaci, krizové řízení a kontaktní centrum nabízí stejné vysoké úrovně zákaznických služeb pro všechny organizace, bez ohledu na jejich velikost. Nemusíte mít velký tým techniků, vysoké počáteční náklady, složitou infrastrukturu nebo drahý hardware.
Nikdy nezmeškejte spojení se zákazníkem díky pokročilé distribuci volání i dalších interakcí, a to v jednom spolehlivém systému.
Naše řešení je založené na otevřených standardech a rozhraních, která umožňují snadnou integraci analogových nebo SIP terminálů třetích stran i Microsoft Teams.
Zůstaňte ve spojení s kolegy i zákazníky v jedné bezpečné a efektivní aplikaci BC4™.
Komunikujte pohodlně prostřednictvím jednoho komplexního systému — telefonujte, pište nebo faxujte.
Nezmeškejte žádný hovor díky BC4™ Mobile Office panel a Mobile Client.
Snadné nastavení díky přehlednému a intuitivnímu Workflow.
Poskytujte stejný zákaznický servis jako velké korporace s nákladnými řešeními.
Techničtí i netechničtí lidé mohou snadno spravovat řešení zákaznických služeb díky přehlednému uživatelskému i admin rozhraní.
VELKÝ PODNIK A KORPORACE
BC4™ poskytuje velkým podnikům cestu k digitální transformaci v dnešním rychle se rozvíjejícím spotřebitelsky orientovaném světě. Nyní mohou řešení podnikových kontaktních center a call center poskytovat svým zákazníkům bezproblémové a personalizované služby, a snadno překonat omezení starší infrastruktury kontaktních center.
Moderní architektura mikroslužeb naplňuje očekávání dnešních zákazníků.
Řešení založené na otevřených standardech a rozhraních pro integraci analogových nebo SIP terminálů třetích stran a Microsoft Teams.
Otevřená modulární škálovatelná architektura, navržena pro potřeby i největších organizací.
Vezměte si svoji kancelář sebou díky BC4™ Mobile Office panel a Mobile Client.
Nikdy nezmeškejte interakci se zákazníkem díky pokročilé distribuci volání i dalších interakcí.
Vyberte si „nejlepšího operátora“ který vám poskytne ty nejlepší hlasové a datové služby pro naše řešení.
Umožněte svým zákazníkům vás oslovit prostřednictvím telefonu, webu, chatu, e-mailu nebo sociálních médií.
Integrace se systémy CRM, UC a WFO pro komplexní zákaznickou zkušenost.
Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.
VÝROBA A SKLADY
BC4™ umožňuje výrobním závodům a podnikům postupnou cestu k digitální transformaci díky schopnosti využívat stávající analogové koncové terminály, interkomy, faxy i bezdrátové DECT systémy, aniž by bylo nutné okamžitě investovat do nové datové kabeláže nebo LAN aktivních prvků.
Řešení pro podnikové komunikace, videokomunikace a kontaktní centra je dostupné ihned a bez dalších nákladů.
Pro výrobní závody je k dispozici široká nabídka hardwarových telefonů, řešení bezdrátové komunikace, systémů ochrany osob, dveřní komunikace a integrace analogových zařízení s centrální správou a provisioningem.
Postupná digitální transformace podle aktuálních potřeb vaší organizace, umožňující plynulý přechod na moderní technologie.
Bezproblémové a personalizované služby, které zvýší spokojenost a loajalitu.
Otevřená, modulární a škálovatelná architektura: navržena tak, aby vyhovovala i největším organizacím a umožňovala růst a rozšiřování.
Mobilita a flexibilita: vezměte svou kancelář sebou díky BC4™ Office Panel a Mobile Client – pracujte odkudkoli s plnou funkčností.
Nezávislá platforma na poskytovateli hlasových a datových služeb.
Široká nabídka IP telefonů a videotelefonů, včetně řešení bezdrátové komunikace VoWiFi a DECT, včetně ochrany osob.
Dveřní komunikace a kontrola vstupu pro zvýšení bezpečnosti vašich prostor.
Využijte výkonnou platformu s API pro snadné připojení k vašemu CRM a DMS softwaru.
Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.
KRITICKÁ INFRASTRUKTURA
Komunikační řešení BC4™ lze nasadit on-premise, v privátním, veřejném nebo hybridním cloudu. Nabízí UCC (Unified Communications & Collaboration) řešení bohatá na funkce, které zajišťují rychlou, vysoce spolehlivou a efektivní krizovou komunikaci za všech okolností.
Instalace On premise, do privátního, veřejného nebo hybridního cloudu.
Vysoká provozní spolehlivost a redundance zajišťují nepřerušovanou funkčnost i v náročných situacích.
Panel určený pro krizové řízení je navržen tak, aby splňoval všechny požadavky na rychlou a efektivní reakci.
Podporujeme nejnovější bezpečnostní opatření a všechny operace jsou v souladu s GDPR, což zaručuje ochranu citlivých a kritických dat.
Program Software Assurance udržujte systém stále aktuální a zabezpečený.
Široká nabídka hardwarových IP telefonů, videotelefonů, FXS, FXO, ISDN a GSM bran pro různé komunikační potřeby.
Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů, pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Controller chránící váš hlasový provoz a data.
ZDRAVOTNICTVÍ
Spojte personál a pacienty prostřednictvím týmových zpráv, videokonferencí, telefonních hovorů a moderního kontaktního centra — dostupného na jakémkoli zařízení. Pro zdravotnická zařízení máme k dispozici širokou škálu hardwarových telefonů, řešení bezdrátové komunikace, ochranu osobních údajů, dveřní komunikaci a integraci analogových zařízení s centrální správou a provisioningem.
Možnost instalace on-premise, v privátním, veřejném nebo hybridním cloudu, dle vašich potřeb.
Vysoká provozní spolehlivost a redundance pro zajištění nepřerušované funkčnosti za všech okolností.
Integrace nouzové komunikace a komunikace sestra-pacient, zajišťující rychlou a bezpečnou výměnu informací.
Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů, pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Controller chránící váš hlasový provoz a data.
Široká paleta hardwarových IP telefonů a videotelefonů s antibakteriálním povrchem.
Řešení bezdrátové komunikace VoWiFi a DECT, včetně lokalizace, eskalace a ochrany osob.
Program Software Assurance pro udržení systému v aktuálním, bezpečném stavu a zajištění dlouhodobé podpory.
Široká nabídka IP telefonů a videotelefonů s antibakteriálním povrchem, přizpůsobená zdravotnickému prostředí.
PÉČE O ZÁKAZNÍKY A TELEMARKETING
Technologie BC4™ a naše více než 30letá zkušenost s implementací kontaktních center vám pomohou snížit náklady a dosáhnout vyšší výkonnosti. Nabízíme řešení pro telemarketingové hovory a kontaktní centra určená pro všechna odvětví.
Díky integraci systémů CRM, správě kampaní, nástrojům pro automatické vytáčení a možnostem tvorby podrobných reportů se náklady dále snižují a kontakt se zákazníkem se zlepšuje.
Prediktivní vytáčení pro snížení nákladů a zvýšení efektivity agentů.
Integrované sociální kanály, umožňující komunikaci napříč různými platformami.
Tradiční telefonní funkce, IVR (Interactive Voice Response) a Voice Mail.
Inteligentní směrování všech kanálů, konverzační umělá inteligence a pokročilé reporty pro optimalizaci služeb.
Jednotné uživatelské rozhraní: BC4™ Agent Panel a Mobile Agent Client pro jednoduchou správu a efektivitu práce.
API pro integraci se systémy CRM, UC a WFO pro komplexní zákaznickou zkušenost.
Historický reporting a analýza pro průběžné zlepšování výkonu.
Růst podle potřeb - BC4™ je stavebnice, založená na samostatných zásuvných modulech.
BC4™ Realtime Wallboard pro okamžitý přehled o práci týmu.
BC4™ AI Voicebot a Chatbot pro automatizovanou komunikaci a zlepšení zákaznické péče.
Komunikační platformu BC4™ využívá mnoho předních organizací a společností