Kompletní multimediální komunikační řešení BC4™ s integrovaným AI omnichannel kontaktním centrem je připravené na míru, a to bez ohledu na velikost nebo zaměření vaší organizace.

 
MALÁ NEBO STŘEDNÍ FIRMA 
 
All-in-one software BC4™ pro firemní komunikaci, krizové řízení a kontaktní centrum nabízí stejné vysoké úrovně zákaznických služeb pro všechny organizace, bez ohledu na jejich velikost. Nemusíte mít velký tým techniků, vysoké počáteční náklady, složitou infrastrukturu nebo drahý hardware.
 
  • Nikdy nezmeškejte spojení se zákazníkem díky pokročilé distribuci volání i dalších interakcí, a to v jednom spolehlivém systému.

  • Naše řešení je založené na otevřených standardech a rozhraních, která umožňují snadnou integraci analogových nebo SIP terminálů třetích stran i Microsoft Teams. 
  • Zůstaňte ve spojení s kolegy i zákazníky v jedné bezpečné a efektivní aplikaci BC4™.
  • Komunikujte pohodlně prostřednictvím jednoho komplexního systému — telefonujte, pište nebo faxujte. 

  • Nezmeškejte žádný hovor díky BC4™ Mobile Office panel a Mobile Client.

  • Snadné nastavení díky přehlednému a intuitivnímu Workflow.

  • Poskytujte stejný zákaznický servis jako velké korporace s nákladnými řešeními.

  • Techničtí i netechničtí lidé mohou snadno spravovat řešení zákaznických služeb díky přehlednému uživatelskému i admin rozhraní.

 

VELKÝ PODNIK A KORPORACE 

BC4™ poskytuje velkým podnikům cestu k digitální transformaci v dnešním rychle se rozvíjejícím spotřebitelsky orientovaném světě. Nyní mohou řešení podnikových kontaktních center a call center poskytovat svým zákazníkům bezproblémové a personalizované služby, a snadno překonat omezení starší infrastruktury kontaktních center.
 
  • Moderní architektura mikroslužeb naplňuje očekávání dnešních zákazníků.

  • Řešení založené na otevřených standardech a rozhraních pro integraci analogových nebo SIP terminálů třetích stran a Microsoft Teams.

  • Otevřená modulární škálovatelná architektura, navržena pro potřeby i největších organizací.

  • Vezměte si svoji kancelář sebou díky BC4™ Mobile Office panel a Mobile Client.

  • Nikdy nezmeškejte interakci se zákazníkem díky pokročilé distribuci volání i dalších interakcí.

  • Vyberte si „nejlepšího operátora“ který vám poskytne ty nejlepší hlasové a datové služby pro naše řešení.

  • Umožněte svým zákazníkům vás oslovit prostřednictvím telefonu, webu, chatu, e-mailu nebo sociálních médií.  

  • Integrace se systémy CRM, UC a WFO pro komplexní zákaznickou zkušenost.

  • Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.

 
 
VÝROBA A SKLADY

BC4™ umožňuje výrobním závodům a podnikům postupnou cestu k digitální transformaci díky schopnosti využívat stávající analogové koncové terminály, interkomy, faxy i bezdrátové DECT systémy, aniž by bylo nutné okamžitě investovat do nové datové kabeláže nebo LAN aktivních prvků.

Řešení pro podnikové komunikace, videokomunikace a kontaktní centra je dostupné ihned a bez dalších nákladů.

Pro výrobní závody je k dispozici široká nabídka hardwarových telefonů, řešení bezdrátové komunikace, systémů ochrany osob, dveřní komunikace a integrace analogových zařízení s centrální správou a provisioningem. 

  • Postupná digitální transformace podle aktuálních potřeb vaší organizace, umožňující plynulý přechod na moderní technologie.

  • Bezproblémové a personalizované služby, které zvýší spokojenost a loajalitu.

  • Otevřená, modulární a škálovatelná architektura: navržena tak, aby vyhovovala i největším organizacím a umožňovala růst a rozšiřování.

  • Mobilita a flexibilita: vezměte svou kancelář sebou díky BC4™ Office Panel a Mobile Client – pracujte odkudkoli s plnou funkčností.
  • Nezávislá platforma na poskytovateli hlasových a datových služeb.

  • Široká nabídka IP telefonů a videotelefonů, včetně řešení bezdrátové komunikace VoWiFi a DECT, včetně ochrany osob.

  • Dveřní komunikace a kontrola vstupu pro zvýšení bezpečnosti vašich prostor.

  • Využijte výkonnou platformu s API pro snadné připojení k vašemu CRM a DMS softwaru.
  • Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.

 
 

KRITICKÁ INFRASTRUKTURA 

Komunikační řešení BC4™ lze nasadit on-premise, v privátním, veřejném nebo hybridním cloudu. Nabízí UCC (Unified Communications & Collaboration) řešení bohatá na funkce, které zajišťují rychlou, vysoce spolehlivou a efektivní krizovou komunikaci za všech okolností.
 
  • Instalace On premise, do privátního, veřejného nebo hybridního cloudu.

  • Vysoká provozní spolehlivost a redundance zajišťují nepřerušovanou funkčnost i v náročných situacích.

  • Panel určený pro krizové řízení je navržen tak, aby splňoval všechny požadavky na rychlou a efektivní reakci.
  • Podporujeme nejnovější bezpečnostní opatření a všechny operace jsou v souladu s GDPR, což zaručuje ochranu citlivých a kritických dat.

  • Program Software Assurance udržujte systém stále aktuální a zabezpečený. 

  • Široká nabídka hardwarových IP telefonů, videotelefonů, FXS, FXO, ISDN a GSM bran pro různé komunikační potřeby.
  • Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů, pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Controller chránící váš hlasový provoz a data.



ZDRAVOTNICTVÍ 
 
Spojte personál a pacienty prostřednictvím týmových zpráv, videokonferencí, telefonních hovorů a moderního kontaktního centra — dostupného na jakémkoli zařízení. Pro zdravotnická zařízení máme k dispozici širokou škálu hardwarových telefonů, řešení bezdrátové komunikace, ochranu osobních údajů, dveřní komunikaci a integraci analogových zařízení s centrální správou a provisioningem. 
 
  • Možnost instalace on-premise, v privátním, veřejném nebo hybridním cloudu, dle vašich potřeb.

  • Vysoká provozní spolehlivost a redundance pro zajištění nepřerušované funkčnosti za všech okolností.

  • Integrace nouzové komunikace a komunikace sestra-pacient, zajišťující rychlou a bezpečnou výměnu informací.
  • Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů, pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Controller chránící váš hlasový provoz a data.

  • Široká paleta hardwarových IP telefonů a videotelefonů s antibakteriálním povrchem.

  • Řešení bezdrátové komunikace VoWiFi a DECT, včetně lokalizace, eskalace a ochrany osob.

  • Program Software Assurance pro udržení systému v aktuálním, bezpečném stavu a zajištění dlouhodobé podpory. 

  • Široká nabídka IP telefonů a videotelefonů s antibakteriálním povrchem, přizpůsobená zdravotnickému prostředí.

 
 
PÉČE O ZÁKAZNÍKY A TELEMARKETING

Technologie BC4™ a naše více než 30letá zkušenost s implementací kontaktních center vám pomohou snížit náklady a dosáhnout vyšší výkonnosti. Nabízíme řešení pro telemarketingové hovory a kontaktní centra určená pro všechna odvětví.

Díky integraci systémů CRM, správě kampaní, nástrojům pro automatické vytáčení a možnostem tvorby podrobných reportů se náklady dále snižují a kontakt se zákazníkem se zlepšuje.

  • Prediktivní vytáčení pro snížení nákladů a zvýšení efektivity agentů.

  • Integrované sociální kanály, umožňující komunikaci napříč různými platformami.

  • Tradiční telefonní funkce, IVR (Interactive Voice Response) a Voice Mail.

  • Inteligentní směrování všech kanálů, konverzační umělá inteligence a pokročilé reporty pro optimalizaci služeb.

  • Jednotné uživatelské rozhraní: BC4™ Agent Panel a Mobile Agent Client pro jednoduchou správu a efektivitu práce.

  • API pro integraci se systémy CRM, UC a WFO pro komplexní zákaznickou zkušenost.

  • Historický reporting a analýza pro průběžné zlepšování výkonu.
  • Růst podle potřeb - BC4™ je stavebnice, založená na samostatných zásuvných modulech.

  • BC4™ Realtime Wallboard pro okamžitý přehled o práci týmu.

  • BC4™ AI Voicebot a Chatbot pro automatizovanou komunikaci a zlepšení zákaznické péče.

 
 
 

 

Komunikační platformu BC4™ využívá mnoho předních organizací a společností 

      Naši další zákazníci >        
 
 

Kontaktujte nás

Obchod, technická podpora, instalace a servis.

Obchod

Registrace 

   

Kontakt 

Podpora