Vyberte si takový způsob komunikace s naší technickou podporou, jaký vám bude vyhovovat.
Technická podpora BusinessCom a.s.
Naše technická podpora Vám umožní efektivní komunikaci se specialisty v dané oblasti, zadávání tiketů (požadavků) i sledování jejich stavu během řešení. Provozní doba oddělení technické podpory je pondělí až pátek od 8:00 do 16:30. V případě uzavřené servisní smlouvy je technická podpora dostupná nonstop, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok.
BC4™ Software Assurance a SLA vám zaručí optimální výkon již od prvního dne po implementaci vašeho komunikačního systému a kontaktního centra. Díky SWA vám rychle doručíme všechny nové softwarové aktualizace, a to jak pro hardware, tak i pro softwarové aplikace, jakmile budou dostupné.
Naše technická podpora vám také zajistí kybernetickou bezpečnost prostřednictvím pravidelných oprav a aktualizací, čímž udržíte vaši platformu nebo řešení plně funkční a bezpečné.