Jak kontaktovat technickou podporu?

Vyberte si takový způsob komunikace s naší technickou podporou, jaký vám bude vyhovovat.


Technická podpora BusinessCom a.s.

Naše technická podpora Vám umožní efektivní komunikaci se specialisty v dané oblasti, zadávání tiketů (požadavků) i sledování jejich stavu během řešení. Provozní doba oddělení technické podpory je pondělí až pátek od 8:00 do 16:30. V případě uzavřené servisní smlouvy je technická podpora dostupná nonstop, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok.

KONTAKTUJTE NÁS >


BC4™ Software Assurance a SLA

BC4™ Software Assurance a SLA vám zaručí optimální výkon již od prvního dne po implementaci vašeho komunikačního systému a kontaktního centra. Díky SWA vám rychle doručíme všechny nové softwarové aktualizace, a to jak pro hardware, tak i pro softwarové aplikace, jakmile budou dostupné.

Naše technická podpora vám také zajistí kybernetickou bezpečnost prostřednictvím pravidelných oprav a aktualizací, čímž udržíte vaši platformu nebo řešení plně funkční a bezpečné. 

ZJISTIT VÍCE >

 

Kontakujte nás

Telefonicky
Zavolejte na náš nepřetržitě dostupný helpdesk, který je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok.
+420 261 303 303
(od 8:00 do 16:30)
 
+420 261 303 335
(mimo pracovní dobu)

E-mailem 

Napište nám a nezapomeňte přidat své kontaktní údaje pro rychlé spojení. Rádi se vám co nejdříve ozveme! 

Ticketovací systém

Vytvořte si tiket s vašimi požadavky a sledujte jeho stav i průběh řešení v reálném čase.

Webový formulář

Vyplňte a odešlete níže na této stránce umístěný webový formulář.
 

Vyplňte on-line formulář s vaším požadavkem: