Zvyšte produktivitu svých agentů pomocí jediného řídicího panelu, který centralizuje všechny interakce se zákazníky a nástroje potřebné k efektivnějšímu řešení jejich dotazů a požadavků. Agent panel shromažďuje informace z mnoha různých zdrojů, včetně integrací na návázné systéme CRM A ERP pro rychlé poskytování personalizové podpory. Agent panel je navíc velmi snadno přizpůsobitelný aby zbrazoval jen ovládácí prvky a informace pořebné k danné činnosti.
Agent panel je All-In-One řešení integrující do jedné obrazovky WebRTC hovory, ovládání pevného telefonu, email, chat, SMS, WhatApp, OutBound kampaně, nahrávky hovorů, statistiky, zmeškané hovory, callback, práce s daty z aplikací třetích stran (CRM, ERP, Ticketovací systémy) a real-time dashboard. Nabízí také plnou integraci s BC4™ Mobile Agent.
Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a přihlasít se ke svému účtu v BC4™ Contact Center. Okamžitě máte k dispozci přístup ke všem funkcím kontaktního centra a můžete začít odbavovat frontu požadavků vašich zákazníků nebo spustit kampaň volání.
Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači nebo pomocí funkce CTI ovládat váš pevný IP telefon Htek.