Zvyšte produktivitu svých agentů pomocí jediného řídicího panelu, který centralizuje všechny interakce se zákazníky a nástroje potřebné k efektivnějšímu řešení jejich dotazů a požadavků. Agent panel shromažďuje informace z různých zdrojů, včetně integrací s CRM a ERP systémy, což umožňuje rychlé poskytování personalizované podpory. Navíc je velmi snadno přizpůsobitelný, takže zobrazí pouze ovládací prvky a informace potřebné pro danou činnost.
Agent panel je all-in-one řešení, které integruje do jedné obrazovky WebRTC hovory, ovládání pevného telefonu, e-maily, chat, SMS, WhatsApp, outbound kampaně, nahrávky hovorů, statistiky, zmeškané hovory, callbacky, práci s daty z aplikací třetích stran (CRM, ERP, ticketovací systémy) a real-time dashboard. Nabízí také plnou integraci s BC4™ Mobile Agent.
Začněte pracovat odkudkoli, bez ohledu na místo a zařízení, na kterém právě pracujete — ať už je to počítač s Windows nebo Mac s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC stačí otevřít internetový prohlížeč a přihlásit se ke svému účtu v BC4™ Contact Center. Ihned získáte přístup ke všem funkcím kontaktního centra a můžete začít odbavovat požadavky zákazníků nebo spustit volací kampaň.
Pomocí WebRTC můžete komunikovat s klientem přes náhlavní soupravu připojenou k počítači nebo ovládat pevný IP telefon Htek pomocí funkce BC4 CTI.