BC4™ Agent Panel s WebRTC a CTI 

Zvyšte produktivitu svých agentů pomocí jediného řídicího panelu, který centralizuje všechny interakce se zákazníky a nástroje potřebné k efektivnějšímu řešení jejich dotazů a požadavků. Agent panel shromažďuje informace z různých zdrojů, včetně integrací s CRM a ERP systémy, což umožňuje rychlé poskytování personalizované podpory. Navíc je velmi snadno přizpůsobitelný, takže zobrazí pouze ovládací prvky a informace potřebné pro danou činnost.

Agent panel je all-in-one řešení, které integruje do jedné obrazovky WebRTC hovory, ovládání pevného telefonu, e-maily, chat, SMS, WhatsApp, outbound kampaně, nahrávky hovorů, statistiky, zmeškané hovory, callbacky, práci s daty z aplikací třetích stran (CRM, ERP, ticketovací systémy) a real-time dashboard. Nabízí také plnou integraci s BC4™ Mobile Agent.

Začněte pracovat odkudkoli, bez ohledu na místo a zařízení, na kterém právě pracujete — ať už je to počítač s Windows nebo Mac s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC stačí otevřít internetový prohlížeč a přihlásit se ke svému účtu v BC4™ Contact Center. Ihned získáte přístup ke všem funkcím kontaktního centra a můžete začít odbavovat požadavky zákazníků nebo spustit volací kampaň.

Pomocí WebRTC můžete komunikovat s klientem přes náhlavní soupravu připojenou k počítači nebo ovládat pevný IP telefon Htek pomocí funkce BC4 CTI.

Klíčové vlastnosti BC4™ Agent Panel 

 

  • All-In-One řešení v jednom komunikačním rozhraní
  • Důraz na mobilitu díky WebRTC
  • VPN Less řešení s integrovaným SBC
  • Bez nutnosti instalace software a ovladačů
  • Jednoduché a přehledné licenční schéma
  • Ovládání pevného telefonu
  • Email, chat, SMS, WhatsApp, Facebook Messenger
  • InBound a OutBound
  • Nahrávky hovorů, statistiky, zmeškané hovory, callback
  • Real-time dashboard
  • Integrován s BC4™ Mobile Agent 
  • Zobrazení a práce s daty z aplikací třetích stran (CRM, ERP, Ticketovací systémy)

Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby

Otevřenost
Zjednodušte firemní komunikaci se zákazníky i uvnitř vaší společnosti pomocí jednoho jednoduchého nástroje.
Flexibilita nasazení
Lze jej nasadit okamžitě, nezávisle na koncovém zařízení či operačním systému, bez nutnosti instalace ovladačů nebo aplikací. Stačí se přihlásit svým účtem přes webový prohlížeč.
Bezpečnost
Integrovaný SBC, firewall a zabezpečené řešení komunikace přes BC4™ WebRTC. Všechny přenosy jsou šifrované a chráněné proti odposlechu, což zajišťuje vysokou úroveň bezpečí každé komunikace.



BC4™ Agent panel základní obrazovka

 

Na hlavní obrazovce BC4™ Agent Panel má pracovník kontaktního centra všechny důležité informace na jednom místě. Přihlásí se do dostupných front, může si nastavit pauzu, když se na chvíli vzdálí, a vybrat si pracovní skupinu či zařízení, na kterém chce hovořit. Ať už používá počítač, mobil nebo pevný telefon, komunikace je snadná a flexibilní.
 
Agent zde má dostupné všechny funkce potřebné pro komunikaci se zákazníkem:
  • Funkce pro obsluhu volání - příjem, zavšení, přepojení, DTMF volba
  • Práci s textem
  • Zpětné volání a zmeškané hovory
  • Odchozí kampaně
  • Kategorizace hovoru a poznámky
  • Stav front požadavků v realném čase
  • Karta zákazníka zobrazující detailní informace např. ze CRM
  • Email, chat, SMS
  • WhatsApp, Facebook Messenger



BC4™ Agent panel - mnoho volitelných plug-in modulů pro práci

Rychlý a přehledný centrální webový management systému umožní administrátorovi kontakního centra navrhnout Agent panel pro každého agenta nebo operátora dle jeho zaměření a potřeb.

Integrované adresáře a kontakty s přehledem o dostupnosti pro rychlou volbu.

Historie hovorů nebo dalších akcí s detailními informacemi a přehledem o činnosti.

Přehled o dostupnosti kolegů a jejich statusu v reálném čase s možností vytočení hovoru.

Call back a zmeškaná volní s okamžitým vytočením a nastavením statusu.

Vybrané oblíbené kontakty pro rychlé spojení, dohled a přepojení.

Osobní statistky pro detailní přehled o vlastním výkonu a přístup k nahrávkám.

 

 
 

Kontaktujte nás

Obchod, technická podpora, instalace a servis.
 

Obchod

Registrace 

   

Kontakt 

Podpora