BC4™ Agent Panel s WebRTC a CTI 

Zvyšte produktivitu svých agentů pomocí jediného řídicího panelu, který centralizuje všechny interakce se zákazníky a nástroje potřebné k efektivnějšímu řešení jejich dotazů a požadavků. Agent panel shromažďuje informace z mnoha různých zdrojů, včetně integrací na návázné systéme CRM A ERP pro rychlé poskytování personalizové podpory. Agent panel je navíc velmi snadno přizpůsobitelný aby zbrazoval jen ovládácí prvky a informace pořebné k danné činnosti.

Agent panel je All-In-One řešení integrující do jedné obrazovky WebRTC hovory, ovládání pevného telefonu, email, chat, SMS, WhatApp, OutBound kampaně, nahrávky hovorů, statistiky, zmeškané hovory, callback, práce s daty z aplikací třetích stran (CRM, ERP, Ticketovací systémy) a real-time dashboard. Nabízí také plnou integraci s BC4™ Mobile Agent.

Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a přihlasít se ke svému účtu v BC4™ Contact Center. Okamžitě máte k dispozci přístup ke všem funkcím kontaktního centra a můžete začít odbavovat frontu požadavků vašich zákazníků nebo spustit kampaň volání.

Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači nebo pomocí funkce CTI ovládat váš pevný IP telefon Htek.

Klíčové vlastnosti BC4™ Agent Panel 

 

  • All-In-One řešení v jednom komunikačním rozhraní
  • Důraz na mobilitu díky WebRTC
  • VPN Less řešení s integrovaným SBC
  • Bez nutnosti instalace software a ovladačů
  • Jednoduché a přehledné licenční schéma
  • Ovládání pevného telefonu
  • Email, chat, SMS, WhatsApp, Facebook Messenger
  • InBound a OutBound
  • Nahrávky hovorů, statistiky, zmeškané hovory, callback
  • Real-time dashboard
  • Integrován s BC4™ Mobile Agent 
  • Zobrazení a práce s daty z aplikací třetích stran (CRM, ERP, Ticketovací systémy)

Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby

Otevřenost
Zjednodušte firemní komunikaci se zákazníky i v rámci vaší společnosti pomocí jediného jednotného nástroje.
Flexibilita nasazení
Lze jej nasadit okamžitě bez ohledu na koncové zařízení a operační systém, bez nutnosti instalace ovladačů a aplikací. Stačí se přihlást svým účtem z webového prohlížeče.
Bezpečnost
Integrovaný SBC, firewall a řešení zabezepčené komunikace přes BC4™ WebRTC. Veškerá komunikace je šifrovaná a zabezpečená proti odposlechu.



BC4™ Agent panel základní obrazovka

 

Na základní obrazovce BC4™ Agent Panel má pracovník kontaktního centra všechny informace potřebné k práci na jednom místě. Příhlasí se do dostupných front, zadá si pauzu když se potřebuje na chvíli vzdálit, volí si pracovní skupinu a zařízení na kterém chce hovory odbavovat, je jedno jeslti je to počítač, mobil nebo pevný telefon.
Má zde dostupné všechny funkce potřebné pro komunikaci se zákazníkem:
  • Funkce pro obsluhu volání - příjem, zavšení, přepojení, DTMF volba
  • Práci s textem
  • Zpětné volání a zmeškané hovory
  • Odchozí kampaně
  • Kategorizace hovoru a poznámky
  • Stav front požadavků v realném čase
  • Karta zákazníka zobrazující detailní informace např. ze CRM
  • Email, chat, SMS
  • WhatsApp, Facebook Messenger



BC4™ Agent panel - mnoho volitelných plug-in modulů pro práci

Rychlý a přehledný centrální webový management systému umožní administrátorovi kontakního centra navrhnout Agent panel pro každého agenta nebo operátora dle jeho zaměření a potřeb.

Integrované adresáře a kontakty s přehledem o dostupnosti pro rychlou volbu.

Historie hovorů nebo dalších akcí s detailními informacemi a přehledem o činnosti.

Přehled o dostupnosti kolegů a jejich statusu v reálném čase s možností vytočení hovoru.

Call back a zmeškaná volní s okamžitým vytočením a nastavením statusu.

Vybrané oblíbené kontakty pro rychlé spojení, dohled a přepojení.

Osobní statistky pro detailní přehled o vlastním výkonu a přístup k nahrávkám.

 

 
 

Kontaktujte nás

Obchod, technická podpora, instalace a servis.
 

Obchod

Registrace 

   

Kontakt 

Podpora