Mobilní aplikace BC4™ Mobile Client pro omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center
Mobilní klient BC4™ funguje na mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Agent Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání aplikací na mobilních dotykových zařízeních. Dostupné jsou všechny funkce, jako přepojení hovoru, historie volání s okamžitým vytočením hovoru, sdílené adresáře s možností přímého i asistovaného přepojení, jednoduché přihlášení do aplikace bez nutnosti VPN.
Klíčové vlastnosti BC4™ Mobile Client
Mobilní aplikace pro Android a iOS, integrované řešení Agent Panel s WebRTC
Plně vybavené mobilní řešení pro agenty kontaktního centra nebo dispečery
VPN Less řešení s integrovaným SBC pro práci mimo kancelář
Jednoduché licenční schéma
Nahrávání hovorů
Všechny standardní telefonní funkce na mobilním telefonu
Pro Android a iOS
Rychlá a snadná instalace
Jedna komunikační platforma pro zaměstnance i zákazníky bez ohledu na koncové zařízení
Připraven na budoucnost
Udržujte svůj systém aktuální díky našemu program Software Assurance a neustálému vývoji. Automatické aktualizace dostupné na Google Play a App Store.
Mobilita
Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zařízení pracujete. Díky nativní podpoře WebRTC ve BC4™ Agent Panel si stačí otevřít váš počítač s internetovým prohlížečem nebo si stáhnout aplikaci BC4™ Agent Panel do mobilu a začít řešit požadavky zákazníků.
Komunikace napříč společností
Zjednodušte firemní komunikaci se zákazníky i v rámci vaší společnosti pomocí jediného jednotného nástroje.
Mobilní aplikace BC4™ - Dialer
Dialer je základní komunikační okno pro práci, a to jak pro verzi Office tak i Agent.
Kompletní práce s hovory
Historie volání
Detailními informace o hovoru - jména, čas, délka, směr, atd.
Rychlé vytočení hovoru s adresářů
Přepojení hovoru asistované i naslepo
DTMF volba
Vypnutí mikrofonu
Ztišení vyzváně
Mobilní aplikace BC4™ - Agent
Záložka označená Agent slouží k obsluze Front agentského pracoviště. Agent kontaktního centra se zde může přihlašovat do jednotlivých Front, vidí zde Status fronty, nastavit si Pauzu, Kategorii hovoru, Poznámku k hovoru, vyřídit Call back a je zde tako kompletní historie front.
Mobilní aplikace BC4™ - Call Back
Složka Call Back zobrazuje žádosti o zpětné volání a zmeškaná volání. Zobrazuje detailní údaje o volajícím a také typ call backu, počet pokusů o dovolání, čas, frontu a další voitelné údaje. Agent má možnost přímého zavolání, může volaní označit jako vyřízené úspěšne nebo neúspěšně a udělat si poznámku k hovoru.
Mobilní aplikace BC4™ - Kontakty
Kontakty a adresáře umožňují přístup k osobním i firemním adresářům. Často používané kontakty je možné přidat do záložky Oblíbené pro rychlý přístup. Kontakty je možné zavolat kliknutím nebo přepojit probíhající hovor. Adresáře i rychlé kontakty je možné dále členit do záložek pro lepší přehled.
Vybrané funkce BC4™ Mobile Client
Kompletní práce s hovory
Historie volání
Detailními informace o hovoru - jména, čas, délka, směr, atd.