BC4™ Supervizor panel

Řídicí panel správce kontaktního centra BC4™ Supervizor panel - od sledování klíčových metrik, hovorů až po poskytování zpětné vazby v reálném čase a koučování agentů po sledovat komunikačních kanálů v rámci omnichannel kontaktního centra. BC4™ Supervizor panel poskytuje jedinečné rozhraní poskytující 360stupňový pohled na kontaktní centrum a pomáhá tak manažerům přizpůsobit podporu pro celý jejich tým.

Klíčové vlastnosti BC4™ Supervizor panel

 

  • All-In-One řešení v jednom komunikačním rozhraní
  • Bez nutnosti instalace software a ovladačů
  • Pomoc agentům v reálném čase
  • Kompletní monitoring v reálném čase
  • Nahrávky hovorů, statistiky, zmeškané hovory, callback
  • Real-time dashboard
  • Náslech probíhajících hovorů
  • Sledování všechn aspektů call centra včetně aktuálního stavu agenta podle kanálu, počtu hovorů ve frontě, čekacích dob, stavu kampaně atd.
  • Monitorování v reálném čase a výstrahy k rychlé identifikaci problémů

Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby

Otevřenost
Zjednodušte firemní komunikaci se zákazníky i v rámci vaší společnosti pomocí jediného jednotného nástroje.
Flexibilita nasazení
Lze jej nasadit okamžitě bez ohledu na koncové zařízení a operační systém, bez nutnosti instalace ovladačů a aplikací. Stačí se přihlást svým účtem z webového prohlížeče.
Bezpečnost
Integrovaný SBC, firewall a řešení zabezepčené komunikace přes BC4™ WebRTC. Veškerá komunikace je šifrovaná a zabezpečená proti odposlechu.
 
 
 

Kontaktujte nás

Obchod, technická podpora, instalace a servis.
 

Obchod

Registrace 

   

Kontakt 

Podpora