Řídicí panel správce kontaktního centra BC4™ Supervizor panel - od sledování klíčových metrik, hovorů až po poskytování zpětné vazby v reálném čase a koučování agentů po sledovat komunikačních kanálů v rámci omnichannel kontaktního centra. BC4™ Supervizor panel poskytuje jedinečné rozhraní poskytující 360stupňový pohled na kontaktní centrum a pomáhá tak manažerům přizpůsobit podporu pro celý jejich tým.
Sledování všechn aspektů call centra včetně aktuálního stavu agenta podle kanálu, počtu hovorů ve frontě, čekacích dob, stavu kampaně atd.
Monitorování v reálném čase a výstrahy k rychlé identifikaci problémů
Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby
Otevřenost
Zjednodušte firemní komunikaci se zákazníky i v rámci vaší společnosti pomocí jediného jednotného nástroje.
Flexibilita nasazení
Lze jej nasadit okamžitě bez ohledu na koncové zařízení a operační systém, bez nutnosti instalace ovladačů a aplikací. Stačí se přihlást svým účtem z webového prohlížeče.
Bezpečnost
Integrovaný SBC, firewall a řešení zabezepčené komunikace přes BC4™ WebRTC. Veškerá komunikace je šifrovaná a zabezpečená proti odposlechu.