Komunikační platforma BC4™ SoftSwitch – systém pro jednotnou komunikaci a omnichannel kontaktní centrum

Komunikační platforma BC4™ je kompletní multimediální komunikační systém pro jednotnou komunikaci s integrovaným AI omnichannel kontaktním centrem pro přenos hlasu, videa a práci s textem. Je založen na bázi otevřeného softwaru, pracuje na 64bitovém operačním systému LINUX™ a se standardními servery. Systém může být instalován ve virtuální infrastruktuře, do veřejného nebo privátního Cloudu.
 

 

Klíčové vlastnosti komunikační platformy BC4™ 
  • All-In-One řešení v jednom komunikačním software.
  • Důraz na mobilitu - nativní mobilní aplikace pro Android a iOS, integrované řešení Office Panel s WebRTC.
  • VPN Less řešení s integrovaným SBC.
  • Snadný růst od 5 do 5000 uživatelů.
  • Jednoduché a přehledné licenční schéma.
  • Integrované AI omnichannel kontaktní centrum pro přenos hlasu, videa a práci s textem.
  • Tradiční telefonní funkce, IVR, Voice Mail, nahrávání hovorů, konference, atd.
  • Velký výběr ověřeného hardware - telefony, DECT, VoWiFi, gatewaye FXS/FXO/GSM, náhlavní soupravy.
  • Volnost v instalaci - privátní nebo veřejný cloud, on-premise.
  • API pro systémy třetích stran.
  • Whatsapp Business API.
  • AI automatická spojovatelka

 

Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby

Podnikové řešení
Spravujte kompletní řešení UCC z jediného logického systému, který podporuje připojení od 5 do 5 000 uživatelů, bez ohledu na jejich lokalitu. Enterprise řešení je dostupné pro společnosti všech velikostí s centrální správou a řízením přístupu podle oprávnění a lokality..
Flexibilita nasazení
Lze jej nasadit on-premise, do privátního nebo veřejného cloudu a poskytovat UCC řešení a kontaktní centrum bohaté na funkce, které umožňuje rychlou a vysoce efektivní komunikaci. Do systému lze připojit jakéhokoliv poskytovatele hlasových nebo datových služeb.
Bezpečnost
Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů, redundance a soulad s GDPR, zajišťující plnou funkčnost citlivé a kritické infrastruktury. Součástí jsou integrovaný SBC, firewall a zabezpečené komunikační řešení přes BC4™ WebRTC a mobilní aplikaci BC4™ Mobile Client.
Cenově dostupné řešení
Využijte různé možnosti nákupu a vlastnictví s podporou prodejních modelů CAPEX i OPEX. Jednoduchý a přehledný licenční model nabízí cenově výhodný přechod na SIP/UCC a AI omnichannel řešení a umožňuje bezpečný růst podle vašich potřeb.
Zvýšení efektivity 
Pomozte svým zaměstnancům a obchodním partnerům efektivním a uživatelsky přívětivým řešením pro spolupráci, které spojuje nástroje pro hlas, video, chat, zasílání zpráv, webové konference a týmovou spolupráci do jednoho komplexního systému.
Otevřenost
Kompletní řešení založené na otevřených standardech SIP a otevřených rozhraních API, které umožňují integraci vlastních analogových a SIP terminálů, WebRTC, mobilních klientů, mobilních telefonů iOS a Android nebo Microsoft Teams. 
Připraven na budoucnost
Udržujte svůj systém aktuální díky našemu programu Software Assurance a neustálému vývoji, založenému na nejnovějších technologiích s udržitelnou architekturou. Standardizovaný hardware a silné možnosti virtualizace zajišťují bezpečnost dnes i v budoucnu.
Mobilita
Začněte pracovat odkudkoli, bez ohledu na místo nebo zařízení. Ať jste pracovníkem call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu, díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít počítač s internetovým prohlížečem nebo si stáhnout mobilní aplikaci.
Růst podle potřeb
Komunikační platforma BC4™ je stavebnice založená na samostatných zásuvných modulech, které jsou plně integrovány do systému a aktivují se dle potřeb zákazníka. Díky tomuto jedinečnému řešení lze provádět zákaznické úpravy bez dopadu na celkovou funkčnost.

 

BC4™ Office Panel s WebRTC a CTI

Začnete pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zařízení pracujete. Je jedno jestli jste pracovník call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít váš počítač s internetovým prohlížečem a přihlasít se ke svému účtu v BC4™.  K dispozici máte přístup ke všem standardním telefonním funkcím, seznamu volání, nahrávkám i vašim kontaktům.

Záložka Rychlé kontakty je přehledný panel kontaktů s BLF, který umožňuje okamžitý přehled a rychlé volání, včetně možnosti přepojení hovoru dvěma kliknutími. Je ideální pro recepci, spojovatelku nebo sekretářku.

Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači, nebo díky implementaci CTI ovládat svůj pevný IP telefon Htek.

ZJISTIT VÍCE >

 

Mobilní aplikace BC4™ Mobile Client

Mobilní klient BC4™ funguje na všech moderních telefonech s operačními systémy Android a iOS. Jeho funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Office Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání aplikací na dotykových zařízeních. Jsou dostupné všechny funkce, například přepojení hovoru, historie volání s okamžitým vytočením, sdílené adresáře s možností přímého i asistovaného přepojení či jednoduché přihlášení do aplikace bez nutnosti VPN.

ZJISTIT VÍCE >

 

Pracoviště BC4™ Recepce

Pracoviště BC4™ Recepce nabízí soubor obslužných funkcí pro recepční, sekretářky a spojovatelky. Vytváří profesionální a přátelské prostředí pro vaše zákazníky i zaměstnance. Spojovatelská aplikace je postavena na otevřených standardech a je navržena tak, aby zvládala i velké objemy hovorů.

 

 

 

Centrální správa a administrace BC4™ 

Rychlý a přehledný centrální webový management systém umožňuje přístup ke všem službám na základě oprávnění. V administraci lze nastavit veškerá možné konfigurace systému a kontaktního centra. Patří sem například vytváření Call Flow hovoru, IVR, zřízení fronty požadavků, nastavení časových podmínek, konfigurace linek a trunků, přidělování oprávnění uživatelům a mnoho dalšího.

Aplikace a rozšiřující moduly pro komunikační platformu BC4™ SoftSwitch

Komunikační platforma BC4™ Softswitch nabízí plně sjednocenou komunikaci s funkcemi zasílání zpráv, spolupráce a obsluhy, včetně AI omnichannel kontaktního centra, které umožňuje rychlejší a efektivnější obchodní komunikaci. Díky tomu máte jedno řešení, které podporuje vaše zaměstnance i osoby s rozhodovací pravomocí.

BC4™ Contact Center
Modul BC4™ Contact Center umožňuje poskytovat konzistentní a vysoce kvalitní zákaznický servis napříč všemi komunikačními kanály, které zákazníci preferují (telefon, e-mail, SMS, webový chat a sociální média). Je dostupný buď na místě, nebo v cloudu. Součástí jsou integrované webové nástroje, jako Voice Recording, Agent Panel, Supervisor Panel, Real-Time Reporting a Historický Reporting, které zajišťují kompletní přístup ke všem službám na základě oprávnění.
ZJISTIT VÍCE >
 
BC4™ Voicebot a Chatbot
Konverzační AI je umělá inteligence (AI), se kterou mohou lidé skutečně komunikovat, například prostřednictvím chatů, hlasových asistentů nebo virtuálních agentů. Dnes jsou populárními příklady konverzační AI chatboti, virtuální agenti a hlasoví asistenti. Tato AI usnadňuje práci, ať už při kontaktu se zákazníky, nebo při interakci s týmem během schůzek.
ZJISTIT VÍCE >
BC4™ Office Panel WebRTC
Komplexní řešení komunikace, které poskytuje uživatelům všechny potřebné nástroje pro zůstat ve spojení, ať jsou kdekoli. Stačí si vybrat preferované zařízení – chytrý mobilní telefon nebo přenosný počítač – bez ohledu na operační systém (iOS, Android, Windows nebo iMac). Umožňuje všem uživatelům snadno komunikovat a spolupracovat s kolegy, zákazníky i partnery prostřednictvím integrované sady služeb dostupných buď přes jediného softwarového klienta, nebo WebRTC.
ZJISTIT VÍCE >
 
 

Terminály a brány pro komunikační platformu BC4™ Softswitch

Kompletní portfolio koncových zařízení včetně SIP, bezdrátových DECT, VoWiFi a analogových terminálů, pokrývající všechny potřeby uživatelů.

IP telefony Htek  SIP terminály s podporou videa
Řady SIP telefonů Htek nabízí vynikající kvalitu zvuku, bohatou výbavu, množství funkcí a vynikající zpracování. Řada Htek UCV navíc kromě hlasových hovorů podporuje i videohovory a vícecestné videokonference.
Bezdrátové telefony DECT Mitel
 SIP DECT a VoWiFi bezdrátová komunikace
Systém podporuje bezdrátové řešení SIP DECT od Mitel, Ascom a Snom. K dispozici jsou jak cenově dostupná singlecell řešení, tak i rozsáhlá multicell řešení a řešení VoWiFi. Všechna řešení zahrnují funkce lokalizace osob a osobní bezpečnosti.
ZJISTIT VÍCE >
 TDM - SIP převodníky a brány 
Vysoce kvalitní převodníky a SIP brány Dinstar (FXS/FXO/ISDN/GSM) umožňují připojit analogová zařízení, jako jsou telefony, modemy, faxové přístroje, dveřní telefony či EZS, do IP sítě. Současně umožňují propojení systému s mobilními sítěmi GSM a LTE a umožňují posílat SMS zprávy. 
ZJISTIT VÍCE >

 

WhatsApp Business API 

Integrujte rozhraní WhatsApp Business API a začněte oslovovat zákazníky na celosvětově nejpopulárnější aplikaci pro zasílání zpráv. Platforma WhatsApp Business s rozhraními API BC4 Messaging může sloužit jako další komunikační kanál pro vaše zákazníky, vhodný pro podporu, oznámení, ověřování i personalizovanou propagaci.

ZJISTIT VÍCE >

 

 

Funkce komunikační platformy BC4™ Softswitch

  • Kompletní řešení na bázi SIP protokolu
  • Nasazení do privátního nebo veřejného cloudu
  • Nasazení na lokální hardwareové servery
  • Podpora VMare, HyperV, KVM
  • Výběr modelů CAPEX,OPEX nebo Subscription
  • Flexibilita práce odkudkoli
  • Centrální správa z jednoho bodu
  • Multimediální komunikace a spolupráce
  • Nahrávání hovorů
  • IVR a automatická spojovatelka
  • Hlasová pošta
  • MeetMe telekonference
  • Konference a týmová spolupráce
  • Vhodné pro mobilní pracovníky
  • Mobilní aplikace a WebRTC
  • Omnikanálové kontaktní centrum
  • Široké portfolio IP telefonů a bezdrátových DECT telefonů
  • Rozsáhlé reportovací funkce a CDR
  • Otevřená rozhraní CSTA a SIP
  • Silná integrace s MS Teams a stávajícími SIP systémů třetích stran
  • API pro další integrace
  • Integrované řešení Text-to Speech Microsoft
  • Fax Server
  • CDR
 
 
 

Kontaktujte nás

Obchod, technická podpora, instalace a servis.
 

Obchod

Registrace 

   

Kontakt 

Podpora