Komunikační platforma BC4™ SoftSwitch – systém pro jednotnou komunikaci a omnichannel kontaktní centrum
Komunikační platforma BC4™ je kompletní multimediální komunikační systém pro jednotnou komunikaci s integrovaným AI omnichannel kontaktním centrem pro přenos hlasu, videa a práci s textem. Je založen na bázi otevřeného softwaru, pracuje na 64bitovém operačním systému LINUX™ a se standardními servery. Systém může být instalován ve virtuální infrastruktuře, do veřejného nebo privátního Cloudu.
Klíčové vlastnosti komunikační platformy BC4™
All-In-One řešení v jednom komunikačním software.
Důraz na mobilitu - nativní mobilní aplikace pro Android a iOS, integrované řešení Office Panel s WebRTC.
VPN Less řešení s integrovaným SBC.
Snadný růst od 5 do 5000 uživatelů.
Jednoduché a přehledné licenční schéma.
Integrované AI omnichannel kontaktní centrum pro přenos hlasu, videa a práci s textem.
Tradiční telefonní funkce, IVR, Voice Mail, nahrávání hovorů, konference, atd.
Volnost v instalaci - privátní nebo veřejný cloud, on-premise.
API pro systémy třetích stran.
Whatsapp Business API.
AI automatická spojovatelka
Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby
Podnikové řešení
Spravujte kompletní řešení UCC z jediného logického systému, který podporuje připojení od 5 do 5 000 uživatelů, bez ohledu na jejich lokalitu. Enterprise řešení je dostupné pro společnosti všech velikostí s centrální správou a řízením přístupu podle oprávnění a lokality..
Flexibilita nasazení
Lze jej nasadit on-premise, do privátního nebo veřejného cloudu a poskytovat UCC řešení a kontaktní centrum bohaté na funkce, které umožňuje rychlou a vysoce efektivní komunikaci. Do systému lze připojit jakéhokoliv poskytovatele hlasových nebo datových služeb.
Bezpečnost
Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů, redundance a soulad s GDPR, zajišťující plnou funkčnost citlivé a kritické infrastruktury. Součástí jsou integrovaný SBC, firewall a zabezpečené komunikační řešení přes BC4™ WebRTC a mobilní aplikaci BC4™ Mobile Client.
Cenově dostupné řešení
Využijte různé možnosti nákupu a vlastnictví s podporou prodejních modelů CAPEX i OPEX. Jednoduchý a přehledný licenční model nabízí cenově výhodný přechod na SIP/UCC a AI omnichannel řešení a umožňuje bezpečný růst podle vašich potřeb.
Zvýšení efektivity
Pomozte svým zaměstnancům a obchodním partnerům efektivním a uživatelsky přívětivým řešením pro spolupráci, které spojuje nástroje pro hlas, video, chat, zasílání zpráv, webové konference a týmovou spolupráci do jednoho komplexního systému.
Otevřenost
Kompletní řešení založené na otevřených standardech SIP a otevřených rozhraních API, které umožňují integraci vlastních analogových a SIP terminálů, WebRTC, mobilních klientů, mobilních telefonů iOS a Android nebo Microsoft Teams.
Připraven na budoucnost
Udržujte svůj systém aktuální díky našemu programu Software Assurance a neustálému vývoji, založenému na nejnovějších technologiích s udržitelnou architekturou. Standardizovaný hardware a silné možnosti virtualizace zajišťují bezpečnost dnes i v budoucnu.
Mobilita
Začněte pracovat odkudkoli, bez ohledu na místo nebo zařízení. Ať jste pracovníkem call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu, díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít počítač s internetovým prohlížečem nebo si stáhnout mobilní aplikaci.
Růst podle potřeb
Komunikační platforma BC4™ je stavebnice založená na samostatných zásuvných modulech, které jsou plně integrovány do systému a aktivují se dle potřeb zákazníka. Díky tomuto jedinečnému řešení lze provádět zákaznické úpravy bez dopadu na celkovou funkčnost.
BC4™ Office Panel s WebRTC a CTI
Začnete pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zařízení pracujete. Je jedno jestli jste pracovník call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít váš počítač s internetovým prohlížečem a přihlasít se ke svému účtu v BC4™. K dispozici máte přístup ke všem standardním telefonním funkcím, seznamu volání, nahrávkám i vašim kontaktům.
Záložka Rychlé kontakty je přehledný panel kontaktů s BLF, který umožňuje okamžitý přehled a rychlé volání, včetně možnosti přepojení hovoru dvěma kliknutími. Je ideální pro recepci, spojovatelku nebo sekretářku.
Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači, nebo díky implementaci CTI ovládat svůj pevný IP telefon Htek.
Mobilní klient BC4™ funguje na všech moderních telefonech s operačními systémy Android a iOS. Jeho funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Office Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání aplikací na dotykových zařízeních. Jsou dostupné všechny funkce, například přepojení hovoru, historie volání s okamžitým vytočením, sdílené adresáře s možností přímého i asistovaného přepojení či jednoduché přihlášení do aplikace bez nutnosti VPN.
Pracoviště BC4™ Recepce nabízí soubor obslužných funkcí pro recepční, sekretářky a spojovatelky. Vytváří profesionální a přátelské prostředí pro vaše zákazníky i zaměstnance. Spojovatelská aplikace je postavena na otevřených standardech a je navržena tak, aby zvládala i velké objemy hovorů.
Centrální správa a administrace BC4™
Rychlý a přehledný centrální webový management systém umožňuje přístup ke všem službám na základě oprávnění. V administraci lze nastavit veškerá možné konfigurace systému a kontaktního centra. Patří sem například vytváření Call Flow hovoru, IVR, zřízení fronty požadavků, nastavení časových podmínek, konfigurace linek a trunků, přidělování oprávnění uživatelům a mnoho dalšího.
Aplikace a rozšiřující moduly pro komunikační platformu BC4™ SoftSwitch
Komunikační platforma BC4™ Softswitch nabízí plně sjednocenou komunikaci s funkcemi zasílání zpráv, spolupráce a obsluhy, včetně AI omnichannel kontaktního centra, které umožňuje rychlejší a efektivnější obchodní komunikaci. Díky tomu máte jedno řešení, které podporuje vaše zaměstnance i osoby s rozhodovací pravomocí.
BC4™ Contact Center
Modul BC4™ Contact Center umožňuje poskytovat konzistentní a vysoce kvalitní zákaznický servis napříč všemi komunikačními kanály, které zákazníci preferují (telefon, e-mail, SMS, webový chat a sociální média). Je dostupný buď na místě, nebo v cloudu. Součástí jsou integrované webové nástroje, jako Voice Recording, Agent Panel, Supervisor Panel, Real-Time Reporting a Historický Reporting, které zajišťují kompletní přístup ke všem službám na základě oprávnění.
Konverzační AI je umělá inteligence (AI), se kterou mohou lidé skutečně komunikovat, například prostřednictvím chatů, hlasových asistentů nebo virtuálních agentů. Dnes jsou populárními příklady konverzační AI chatboti, virtuální agenti a hlasoví asistenti. Tato AI usnadňuje práci, ať už při kontaktu se zákazníky, nebo při interakci s týmem během schůzek.
Komplexní řešení komunikace, které poskytuje uživatelům všechny potřebné nástroje pro zůstat ve spojení, ať jsou kdekoli. Stačí si vybrat preferované zařízení – chytrý mobilní telefon nebo přenosný počítač – bez ohledu na operační systém (iOS, Android, Windows nebo iMac). Umožňuje všem uživatelům snadno komunikovat a spolupracovat s kolegy, zákazníky i partnery prostřednictvím integrované sady služeb dostupných buď přes jediného softwarového klienta, nebo WebRTC.
Terminály a brány pro komunikační platformu BC4™ Softswitch
Kompletní portfolio koncových zařízení včetně SIP, bezdrátových DECT, VoWiFi a analogových terminálů, pokrývající všechny potřeby uživatelů.
SIP terminály s podporou videa
Řady SIP telefonů Htek nabízí vynikající kvalitu zvuku, bohatou výbavu, množství funkcí a vynikající zpracování. Řada Htek UCV navíc kromě hlasových hovorů podporuje i videohovory a vícecestné videokonference.
Systém podporuje bezdrátové řešení SIP DECT od Mitel, Ascom a Snom. K dispozici jsou jak cenově dostupná singlecell řešení, tak i rozsáhlá multicell řešení a řešení VoWiFi. Všechna řešení zahrnují funkce lokalizace osob a osobní bezpečnosti.
Vysoce kvalitní převodníky a SIP brány Dinstar (FXS/FXO/ISDN/GSM) umožňují připojit analogová zařízení, jako jsou telefony, modemy, faxové přístroje, dveřní telefony či EZS, do IP sítě. Současně umožňují propojení systému s mobilními sítěmi GSM a LTE a umožňují posílat SMS zprávy.
Integrujte rozhraní WhatsApp Business API a začněte oslovovat zákazníky na celosvětově nejpopulárnější aplikaci pro zasílání zpráv. Platforma WhatsApp Business s rozhraními API BC4 Messaging může sloužit jako další komunikační kanál pro vaše zákazníky, vhodný pro podporu, oznámení, ověřování i personalizovanou propagaci.