Komunikační platforma BC4™ SoftSwitch - systém pro jednotnou komunikaci a omnichannel kontaktní centrum
Komunikační platforma BC4™ je kompletní multimediální komunikační sytém pro jednotnou komunikaci a integrovanýcm omnichannel kontaktním centrem pro přenos hlasu, videa a práci s textem. Je založen na bázi otevřeného software, pracuje nad 64 bitovým operačním systémem LINUX™ a se standardními servery. Systém může být instalován ve virtuální infrastruktuře, do veřejného nebo privátního Cloudu.
Klíčové vlastnosti komunikační platformy BC4™
All-In-One řešení v jednom komunikačním software
Důraz na mobilitu - nativní mobilní aplikace pro Android a iOS, integrované řešení Office Panel s WebRTC
VPN Less řešení s integrovaným SBC
Snadný růst od 5 do 5000 uživatelů
Jednoduché a přehledné licenční schéma
Integrované omnichannel kontaktní centrum pro přenos hlasu, videa a práci s textem
Tradiční telefonní funkce, IVR, Voice Mail, nahrávání hovorů, atd.
Volnost v instalaci - privátní nebo veřejný cloud, on-premise
API pro systémy třetích stran
Whatsapp Business API
Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby
Podnikové řešení
Spravujte kompletní řešení UCC z jediného logického systému, který podporuje a umožňuje připojit zákazníky od 5 do 5.000 uživatelů bez ohledu na lokalitu. Enterprise řešení dostupné pro společnosti všech velikostí s centrální správou a s řízením přístupu dle opravnění a lokality.
Flexibilita nasazení
Lze jej nasadit On premise, do privátního nebo veřejného cloudu a poskytovat UCC řešení a kontaktní centrum bohaté na funkce pro rychlou a vysoce efektivní komunikaci. Do systému lze připojit jakéhokoliv poskytovatele hlasových nebo datových služeb.
Bezpečnost
Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů, redundance, vše v souladu s GDPR, pro zajištění plné funkčnosti citlivé a kritické infrastruktury. Integrovaný SBC, firewall a řešení zabezepčené komunikace přes BC4™ WebRTC a mobilní aplikace BC4™ Mobile Client.
Cenově dostupné řešení
Využijte různé možnosti nákupu a vlastnictví, podpora prodejních modelů CAPEX i OPEX. Jednoduchý a přehledný licenční model nabízí cenově výhodný přechod na SIP/UCC Omnichanel řešení a bezpečný růst dle potřeb.
Zvýšení efektivity
Pomozte svým zaměstnancům a obchodním partnerům efektivním a uživatelsky přívětivým řešením pro spolupráci, které spojuje nástroje pro hlas, video, chat, zasílání zpráv, webové konference a týmovou spolupráci v jediném řešení.
Otevřenost
Kompletní řešení založené na otevřených standardech SIP a otevřených rozhraních API, které umožňují integraci vlastních analogových a SIP terminálů, WebRTC, mobilních klientů, mobilních telefonů iOS a Android nebo Microsoft Teams.
Připraven na budoucnost
Udržujte svůj systém aktuální díky našemu program Software Assurance a neustálému vývoji, který je založen na nejnovější technologii s udržitelnou architekturou platforem, standardizovanému hardware a silnými možnostmi virtualizace, které vytvářejí zabezpečení dnes i v budoucnu.
Mobilita
Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zařízení pracujete. Je jedno jestli jste pracovník call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít váš počítač s internetovým prohlížečem nebo si stáhnout aplikaci do mobilu.
Růst podle potřeb
Komunikační platforma BC4™ je stavebnice, založená na samostatných zásuvných modulech, které jsou plně integrovány do systému a aktivují se dle zákaznických potřeb. Díky tomuto jedinečnému řešení jsou možné zákaznické úpravy bez dopadu na celkovu funkčnost.
BC4™ Office Panel s WebRTC a CTI
Začnete pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zařízení pracujete. Je jedno jestli jste pracovník call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít váš počítač s internetovým prohlížečem a přihlasít se ke svému účtu v BC4™. K dispozici máte přístup ke všem standardním telefonním funkcím, seznamu volání, nahrávkám i vašim kontaktům.
Záložka Rychlé kontakty je přehledný panel kontaktů včetně BLF pro okamžitý přehled a rychlé volání včetně možnosti přepojení hovoru na dvě kliknutí. Je vhodný pro recepci, spojovatelku nebo sekretářku.
Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači nebo díky implementaci CTI lze ovládat váš pevný IP telefon Htek.
Mobilní klient BC4™ funguje na všech moderních mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Office Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání aplikací na mobilních dotykových zařízeních. Dostupné jsou všechny funkce, jako přepojení hovoru, historie volání s okamžitým vytočením hovoru, sdílené adresáře s možností přímého i asistovaného přepojení, jednoduché přihlášení do aplikace bez nutnosti VPN.
Pracoviště BC4™ Recepce představuje sadu obslužných funkcí pro recepční, sekretářky a spojovatelky. Vytváří profesionální a přátelské prostředí pro vaše zákazníky i zaměstnance. Spojovatelská aplikace je založena na otevřených standardech a je navržena tak, aby zvládala i velké objemy hovorů.
Centrální správa a administrace BC4™
Rychlý a přehledný centrální webový management systému, přístup k jednotlivým službám na základě oprávnění. V administraci lze nastavit veškará možnás nastvení systému a kontaktního centra. Je to například Call Flow hovoru, IVR, zřídit frontu požadavků, časové podmínky, nastavení linek, trunků, nastavit oprávnění přístupu pro uživatele k jednotlivým funkcím systému a mnoho dalšího.
Aplikace a rozšiřující moduly pro komunikační platformu BC4™ SoftSwitch
Komunikační platforma BC4™ Softswitch poskytuje plnou sjednocenou komunikaci s funkcemi zasílání zpráv, spolupráce, obsluhy a omnichanel kontaktního centra, které umožňují rychlejší a efektivnější obchodní komunikaci. Umožňuje vám mít jediné řešení podporující vaše zaměstnance a osoby s rozhodovací pravomocí.
BC4™ Contact Center
Modul BC4™ Contact Center poskytujte konzistentní a vysoce kvalitní zákaznický servis napříč všemi způsoby kontaktu, které se zákazníci rozhodnou používat (telefon, e-mail, SMS, webový chat a sociální média), nasazené na místě nebo v cloudu. Integrované sady webových nástrojů jako je Voice Recording, Agent Panel, Supervisor Panel, Real Time Reporting a Historický Reporting pro sandný přístup ke všem službám na základě oprávnění.
Konverzační AI je umělá inteligence (AI), se kterou mohou skuteční lidé mluvit nebo s ní komunikovat. Chatboti, virtuální agenti a hlasoví asistenti jsou dnes populárními příklady konverzační umělé inteligence. Umělá inteligence je připravena k tomu, aby byla práce mnohem snazší, od způsobu, jakým se spojujete se zákazníky, až po interakci se členy týmu na schůzkách.
Komplexní řešení komunikace poskytující uživatelům všechny nástroje, které jim dovolí zůstat ve spojení ať již jsou kdekoliv. Stačí si vybrat preferované zařízení, vlastníí chytrý mobilní telefon nebo přenosný počítač, bez ohlednu na to jestli se jedná o iOS, Android, Windows nebo iMac. Umožňuje všem uživatelům bez námahy komunikovat a spolupracovat s kolegy, zákazníky a partnery prostřednictvím integrované sady služeb přístupné prostřednictvím jediného softwarového klienta nebo WebRTC.
Terminály a brány pro komunikační platformu BC4™ Softswitch
Kompletní portfolio SIP, bezdrátových DECT, VoWiFi a analogových koncových terminálů pokrývající veškeré potřeby uživatelů.
SIP terminály s podporou videa
Řady SIP telefonů Htek poskytuje vynikající kvalitu zvuku, bohatou výbavu, kvalitní sadu telefonních funkcí a vynikající kvalitu zpracování. Řada Htek UCV navíc kromě hlasu podporuje i videohovory a vícecestné videkonference.
Systém podporuje řešení bezdrátových systémů SIP DECT Mitel, Ascom a Snom. Na výběr jsou jednoduchá cenově výhodná singlecell řešení ale i rozsáhlá multicell řešení, přídně řešení VoWiFi. Vše je včetně funkcí lokalizace a osobní bezpečnosti.
Vysoce kvalitní převodníky a SIP brány FXS/FXO/ISDN/GSM Dinstar umožňují do sítě IP připojit analogová zařízení jako jsou analogové telefony, modemy, faxy, dveřní telefony, EZS, atd., propojit systém na mobilní síť GSM/LTE a SMS.
Integrujte rozhraní WhatsApp Business API. Začněte oslovovat zákazníky na WhatsApp, celosvětově nejoblíbenější aplikaci pro zasílání zpráv. Platforma WhatsApp Business s rozhraními API BC4 Messaging lze využít jako další komunikační kanál pro vaše zákazníky, pro podporu, oznámení, ověřování a personalizovanou propagaci.