Kompletní multimediální komunikační řešení BC4™ s integrovaným AI omnichannel kontaktním centrem připravené na míru bez ohledu na velikost a zaměření.
MALÁ NEBO STŘEDNÍ FIRMA
All-Inclusive software pro firemní komunikaci a kontakní centrum BC4™ poskytuje stejné zákaznické služby pro všechny firmy bez ohledu na jejich velikost. Bez armády technických lidí, vysokých počátečních nákladů, složité infrastruktury a nákladného hardware.
Nikdy nezmeškejte interakci se zákazníkem díky pokročilé distribuci volání i dalších interakcí.
Řešení založené na otevřených standardech a rozhraních pro integraci analogových nebo SIP terminálů třetích stran a Microsoft Teams.
Zůstaňte ve spojení s kolegy i zákazníky v jedné spolehlivé aplikaci BC4™
Telefonujte, piště nebo faxujte z jednoho komplexního komunikačního systému.
Nezmeškejte žádný hovor díky BC4™ Mobile Office panel a Mobile Client.
Snadné nastavení díky přehlednému a intuitivnímu Workflow.
Poskytujte stejný zákaznický servis jako velké korporace.
Techničtí i netechničtí lidé mohou snadno spravovat řešení zákaznických služeb díky přehlednému rozhraní.
VELKÝ PODNIK A KORPORACE
BC4™poskytuje velkým podnikům cestu k digitální transformaci v dnešním rychle se rozvíjejícím spotřebitelsky orientovaném světě. Nyní mohou řešení podnikových kontaktních center a call center poskytovat svým zákazníkům bezproblémové a personalizované služby, a snadno překonat omezení starší infrastruktury kontaktních center.
Moderní architektura mikroslužeb naplňuje očekávání dnešních zákazníků.
Řešení založené na otevřených standardech a rozhraních pro integraci analogových nebo SIP terminálů třetích stran a Microsoft Teams.
Otevřená modulární škálovatelná architektura, navržena pro potřeby i největších organizací.
Vezměte si svoji kancelář sebou díky BC4™ Mobile Office panel a Mobile Client.
Nikdy nezmeškejte interakci se zákazníkem díky pokročilé distribuci volání i dalších interakcí.
Vyberte si „nejlepšího operátora“ který vám poskytne ty nejlepší hlasové a datové služby pro naše řešení.
Umožněte svým zákazníkům vás oslovit prostřednictvím telefonu, webu, chatu, e-mailu nebo sociálních médií.
Integrace se systémy CRM, UC a WFO pro komplexní zákaznickou zkušenost.
Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.
VÝROBA A SKLADY
BC4™poskytuje výrobním závodům a podnikům postupnou cestu k digitální transformaci díky schopnostech využívat stávající analogové koncové terminály, interkomy, faxy i bezdrátové DECT systémy bez nutnodti investovat okamžitě do datové kabeláže a LAN aktivních prvků. Řešení podnikové komunikace, videokomunikace a kontaktních center je dostupné ihned bez dalších nákladů.
Pro výrobní závody je k dispozi široká paleta hardwarových telefonů, řešení bezdrátové komunikace, ochrany osob, dveřní komunikace a integrace analogých zařízení s centrální správou a provisioningem.
Postupná digitální transformaci dle aktuálních potřeb.
Bezproblémové a personalizované služby pro zákazníky.
Otevřená modulární škálovatelná architektura, navržena pro potřeby i největších organizací.
Vezměte si svoji kancelář sebou díky BC4™ Office panel a Mobile Client.
Nezávislá platforma na poskytovateli hlasových a datových služeb.
Široká paleta hardwarových IP telefonů a videotelefonů.
Řešení bezdrátové komunikace VoWiFi a DECT a ochrany osob.
Dveřní komunikace a kontrola vstupu.
Využijte výkonnou komunikační platformu s API pro snadné připojení k vašemu softwaru CRM a DMS.
Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.
KRITICKÁ INFRASTRUKTURA
Komunikační řešení BC4™ lze jej nasadit On premise, do privátní, veřejného nebo hybridního cloudu a poskytovat UCC řešení bohaté na funkce pro rychlou a vysoce spolehlivou a efektivní komunikaci za všech okolností.
Instalace On premise, do privátní, veřejného nebo hybridního cloudu.
Vysoká provozní spolehlivost a redundance.
Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů.
Vše v souladu s GDPR, pro zajištění plné funkčnosti citlivé a kritické infrastruktury.
Program Software Assurance udržujte systém stále aktuální a zabezpečený.
Široká paleta hardwarových IP telefonů a videotelefonů.
Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.
ZDRAVOTNICTVÍ
Spojte personál a pacienty pomocí týmových zpráv, videokonferencí, telefonních hovorů a moderního kontaktního centra – na jakémkoli zařízení. Pro zdravotnická zařízení je k dispozi široká paleta hardwarových telefonů, řešení bezdrátové komunikace, ochrany osob, dveřní komunikace a integrace analogých zařízení s centrální správou a provisioningem.
Instalace On premise, do privátní, veřejného nebo hybridního cloudu.
Vysoká provozní spolehlivost a redundance pro zajištění plné funkčnosti za všech okolností.
Integrace nouzové komunikace a komunikace sestra-pacient.
Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů.
Široká paleta hardwarových IP telefonů a videotelefonů s antibakteriálním povrchem.
Řešení bezdrátové komunikace VoWiFi a DECT, lokalizace, eskalace a ochrany osob.
Program Software Assurance udržujte systém stále aktuální a zabezpečený.
Široká paleta hardwarových IP telefonů a videotelefonů.
Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.
PÉČE O ZÁKAZNÍKY A TELEMARKETING
Technologie BC4™ a naše 30 leté zkušenosti s nasezením kontaktních center vám pomohou snížit náklady a překročit vaše výkonnostní cíle. Máme řešení telemarketingových hovorů a kontaktního centra pro všechna odvětví. Integrace systémů CRM, správu kampaní, nástroje pro automatické vytáčení a možnosti vytváření sestav dále snižuje náklady a zlepšuje kontakt se zákazníkem.
Prediktivní vytáčení pro snížení nákladů a vyšší efektivitu agenta
Integrované sociální kanály
Tradiční telefonní funkce, IVR a Voice Mail
Inteligentní směrování všech kanálů, konverzační umělá inteligence a pokročilé reporty.
Jednotné praviště BC4™ Agent Panel a Mobile Agent Client.
API pro integraci se systémy CRM, UC a WFO pro komplexní zákaznickou zkušenost.
Historický reporting a analýza.
Růst podle potřeb - BC4™ je stavebnice, založená na samostatných zásuvných modulech.
BC4™ Realtime Wallboard pro okamžitý přehled práce týmu.
BC4™ AI Voicebot a Chatbot
Komunikační platformu BC4™ využívá mnoho předních organizací a společností