Kompletní multimediální komunikační řešení BC4™ s integrovaným AI omnichannel kontaktním centrem připravené na míru bez ohledu na velikost a zaměření.

 
MALÁ NEBO STŘEDNÍ FIRMA 
 
All-Inclusive software pro firemní komunikaci a kontakní centrum BC4™ poskytuje stejné  zákaznické služby pro všechny firmy bez ohledu na jejich velikost. Bez armády technických lidí, vysokých počátečních nákladů, složité infrastruktury a nákladného hardware.
 
  • Nikdy nezmeškejte interakci se zákazníkem díky pokročilé distribuci volání i dalších interakcí.

  • Řešení založené na otevřených standardech a rozhraních pro integraci analogových nebo SIP terminálů třetích stran a Microsoft Teams.
  • Zůstaňte ve spojení s kolegy i zákazníky v jedné spolehlivé aplikaci BC4™
  • Telefonujte, piště nebo faxujte z jednoho komplexního komunikačního systému. 

  • Nezmeškejte žádný hovor díky BC4™ Mobile Office panel a Mobile Client.

  • Snadné nastavení díky přehlednému a intuitivnímu Workflow.

  • Poskytujte stejný zákaznický servis jako velké korporace.

  • Techničtí i netechničtí lidé mohou snadno spravovat řešení zákaznických služeb díky přehlednému rozhraní.

 

VELKÝ PODNIK A KORPORACE 

BC4™poskytuje velkým podnikům cestu k digitální transformaci v dnešním rychle se rozvíjejícím spotřebitelsky orientovaném světě. Nyní mohou řešení podnikových kontaktních center a call center poskytovat svým zákazníkům bezproblémové a personalizované služby, a snadno překonat omezení starší infrastruktury kontaktních center.
 
  • Moderní architektura mikroslužeb naplňuje očekávání dnešních zákazníků.

  • Řešení založené na otevřených standardech a rozhraních pro integraci analogových nebo SIP terminálů třetích stran a Microsoft Teams.

  • Otevřená modulární škálovatelná architektura, navržena pro potřeby i největších organizací.

  • Vezměte si svoji kancelář sebou díky BC4™ Mobile Office panel a Mobile Client.

  • Nikdy nezmeškejte interakci se zákazníkem díky pokročilé distribuci volání i dalších interakcí.

  • Vyberte si „nejlepšího operátora“ který vám poskytne ty nejlepší hlasové a datové služby pro naše řešení.

  • Umožněte svým zákazníkům vás oslovit prostřednictvím telefonu, webu, chatu, e-mailu nebo sociálních médií.  

  • Integrace se systémy CRM, UC a WFO pro komplexní zákaznickou zkušenost.

  • Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.

 
 
VÝROBA A SKLADY

BC4™poskytuje výrobním závodům a podnikům postupnou cestu k digitální transformaci díky schopnostech využívat stávající analogové koncové terminály, interkomy, faxy i bezdrátové DECT systémy bez nutnodti investovat okamžitě do datové kabeláže a LAN aktivních prvků. Řešení podnikové komunikace, videokomunikace a kontaktních center je dostupné ihned bez dalších nákladů.

Pro výrobní závody je k dispozi široká paleta hardwarových telefonů, řešení bezdrátové komunikace, ochrany osob, dveřní komunikace a integrace analogých zařízení s centrální správou a provisioningem. 

  • Postupná digitální transformaci dle aktuálních potřeb.

  • Bezproblémové a personalizované služby pro zákazníky.

  • Otevřená modulární škálovatelná architektura, navržena pro potřeby i největších organizací.

  • Vezměte si svoji kancelář sebou díky BC4™ Office panel a Mobile Client.
  • Nezávislá platforma na poskytovateli hlasových a datových služeb.

  • Široká paleta hardwarových IP telefonů a videotelefonů.

  • Řešení bezdrátové komunikace VoWiFi a DECT a ochrany osob.

  • Dveřní komunikace a kontrola vstupu.

  • Využijte výkonnou komunikační platformu s API pro snadné připojení k vašemu softwaru CRM a DMS.
  • Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.

 
 

KRITICKÁ INFRASTRUKTURA 

Komunikační řešení BC4™ lze jej nasadit On premise, do privátní, veřejného nebo hybridního cloudu a poskytovat UCC řešení bohaté na funkce pro rychlou a vysoce spolehlivou a efektivní komunikaci za všech okolností.
 
  • Instalace On premise, do privátní, veřejného nebo hybridního cloudu.

  • Vysoká provozní spolehlivost a redundance.

  • Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů.

  • Vše v souladu s GDPR,  pro zajištění plné funkčnosti citlivé a kritické infrastruktury.

  • Program Software Assurance udržujte systém stále aktuální a zabezpečený. 

  • Široká paleta hardwarových IP telefonů a videotelefonů.
  • Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.



ZDRAVOTNICTVÍ 
 
Spojte personál a pacienty pomocí týmových zpráv, videokonferencí, telefonních hovorů a moderního kontaktního centra – na jakémkoli zařízení. Pro zdravotnická zařízení je k dispozi široká paleta hardwarových telefonů, řešení bezdrátové komunikace, ochrany osob, dveřní komunikace a integrace analogých zařízení s centrální správou a provisioningem. 
 
  • Instalace On premise, do privátní, veřejného nebo hybridního cloudu.

  • Vysoká provozní spolehlivost a redundance pro zajištění plné funkčnosti za všech okolností.

  • Integrace nouzové komunikace a komunikace sestra-pacient.
  • Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů.

  • Široká paleta hardwarových IP telefonů a videotelefonů s antibakteriálním povrchem.

  • Řešení bezdrátové komunikace VoWiFi a DECT, lokalizace, eskalace a ochrany osob.

  • Program Software Assurance udržujte systém stále aktuální a zabezpečený. 

  • Široká paleta hardwarových IP telefonů a videotelefonů.

  • Pokročilé šifrování, detekce narušení, firewall a Session Border Contreller pro ochranu vašeho hlasového provozu a dat.

 
 
PÉČE O ZÁKAZNÍKY A TELEMARKETING 
 
Technologie BC4™ a naše 30 leté zkušenosti s nasezením kontaktních center vám pomohou snížit náklady a překročit vaše výkonnostní cíle. Máme řešení telemarketingových hovorů a kontaktního centra pro všechna odvětví. Integrace systémů CRM, správu kampaní, nástroje pro automatické vytáčení a možnosti vytváření sestav dále snižuje náklady a zlepšuje kontakt se zákazníkem.
 
  • Prediktivní vytáčení pro snížení nákladů a vyšší efektivitu agenta

  • Integrované sociální kanály 

  • Tradiční telefonní funkce, IVR a Voice Mail

  • Inteligentní směrování všech kanálů, konverzační umělá inteligence a pokročilé reporty.

  • Jednotné praviště BC4™ Agent Panel a Mobile Agent Client.

  • API pro integraci se systémy CRM, UC a WFO pro komplexní zákaznickou zkušenost.

  • Historický reporting a analýza.
  • Růst podle potřeb - BC4™ je stavebnice, založená na samostatných zásuvných modulech.

  • BC4™ Realtime Wallboard pro okamžitý přehled práce týmu.

  • BC4™ AI Voicebot a Chatbot

 

 
 
 

 

Komunikační platformu BC4™ využívá mnoho předních organizací a společností 

      Naši další zákazníci >        
 
 
 

Kontaktujte nás

Obchod, technická podpora, instalace a servis.
 

Obchod

Registrace 

   

Kontakt 

Podpora