Vyberte si takový způsob komunikace s naší technickou podporou, jaký vám bude vyhovovat.
Technická podpora BusinessCom a.s.
Naše technická podpora Vám umožní komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat tickety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení. Provozní doba oddělení technické podpory je od pondělí do pátku od 8:00 do 16:30. V případě uzavřené Servisní smlouvy je technická podpora dostupná v režimu 24/7/365.
BC4™ Software Assurance a SLA vám zajistí optimální výkon po prvním dni implementace vašeho komunikačního systému, kontaktního centra, interkomu nebo vaší sítě LAN a WiFi. Díky SWA vám doručíme nové softwarové aktualizace hardware i softwarových aplikací jakmile budou dostupné.
Postřednictvím naší technické podpory vám zajistíme kybernetické zabezpečení prostřednictvím oprav a aktualizací pro plnou funkci a bezpečnost platformy nebo řešení které používáte.